Thursday, August 10, 2006

ADDE DAGEN

Idag har det varit en Adde-Dag. Adde (Alias Andreas ) är min kamrat som i sin tur är kamrat med Alexandra Sazzi. Det är väldigt skönt att vara hemma hos Adde och hans familj, dom är fina. Men jag blev lite ledsen när en kille kom som jag hatar. Jag sade till min kamrat Sven Ljungren* att jag hatar denna killen då kontrade Sven Ljungren och sade att jag var en dålig människa osv. Denna lilla incedent var väldigt förargerlig. Denna Sven Ljungren är annars en väldigt skämtsam och odräglig kille, så på detta regerade jag och Adde på + en anna kille som inte behövs nämnas egentligen. Adde + jag har suttit och spelat ett TV-spel som heter Playboy - The Manison, ett spel som jag verkligen rekommenderar. Väldigt givande spel som lär oss osäkra ungdomar om livets förfrågningar och mening.

Adde citat " Palyboy -The Manison & Power Point is life for fuck saké " Citatutsläpp Från dagen.


Fotnot: Sven Ljungren är ett redigerat namn. Personen i berättlesen heter egentligen någoting annat.



/ M

0 Comments:

Post a Comment

<< Home